Jump to content

Photo

Patch Note 2019-04-04

- - - - - rosemary exp event sheep divine spirit bunny ikanji aggression phrase

• Please log in to reply
50 replies to this topic

banana123

banana123

Oops Wharf Explorer

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 113 posts
Spoiler

1° We could have weekend event with increase of EXP is TM need UP

2° I wanted to ask if possible the item Gros Schuler Talisman 290 which is a difficult item to find due to its level and option of Compound WT and MA. But I need it to make up the MA set.
AP, AC has the option of item that increases speed 80% and may be compounded like to request that item out of the box would be a good one for everyone. even if it costs 50k MS it would sell well and not devalue.

• Equestrian likes this

rockdregon

rockdregon

Phantom School Student

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 176 posts
  • LocationBrazil
  • IGN:Deadly/Enlightened
  • Class:Gladiator
  • Level:310

2° I wanted to ask if possible the item Gros Schuler Talisman 290 which is a difficult item to find due to its level and option of Compound WT and MA. But I need it to make up the MA set.

AP, AC has the option of item that increases speed 80% and may be compounded like to request that item out of the box would be a good one for everyone. even if it costs 50k MS it would sell well and not devalue.

Not that I disagree that we need to bring back Gros Schuler Talisman back, but doing it that way would be unfair to those who got theirs through sheer luck on boxes and to people that literally spent more than 50k just to get it. They should either bring the boxes back or bring it to a flat price that corresponds to the market price that is being practiced now.

Why does hazel nut paste contains hazel nuts but tooth paste doesn't contain tooth?

banana123

banana123

Oops Wharf Explorer

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 113 posts

Não é ele quem faz a diferença de poder? Grosseiro Talismã de volta, mas faz-lo assim que seria injusto para aqueles que conseguiram sua realização através da pura-sorte nas caixas e para as pessoas que literalmente gastaram mais de 50k apenas para consegui-lo Aconselhar-se como caixas de entrada ou retorno para um preço fixo que corresponda ao preço de mercado que está sendo praticado agora.

Entendo that you comprou recentemente o seu depois de muito insistir por semanas. Mas não é por eles estarem 95k AH que esse é o valor deles, ja vi gente vendendo por 50k. a um preço bom para todos 40 ~ 50k já que a caixa custa 4.9k. 

Pensando assim em Head of Attect / air that many gente vende por 50k clean 100k não voltaria custando 15k a box.

Como que existe um preço de mercado para assim que ela poderia vir de 50k ~ 350k qual seria o preço? 

Mas esse é o único sprint que pode ser feito por MA final do jogo 80%.  :rolleyes:

thoad009

thoad009

Coral Beach Adventurer

• Members
  • PipPip
  • 18 posts

Now to get more people into pvp....

rockdregon

rockdregon

Phantom School Student

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 176 posts
  • LocationBrazil

Entendo that you comprou recentemente o seu depois de muito insistir por semanas. Mas não é por eles estarem 95k AH que esse é o valor deles, ja vi gente vendendo por 50k. a um preço bom para todos 40 ~ 50k já que a caixa custa 4.9k. 

Pensando assim em Head of Attect / air that many gente vende por 50k clean 100k não voltaria custando 15k a box.

Como que existe um preço de mercado para assim que ela poderia vir de 50k ~ 350k qual seria o preço? 

Mas esse é o único sprint que pode ser feito por MA final do jogo 80%.  :rolleyes:

Não tem nada a ver com isso, comprei o meu recentemente, sim, e se você está curioso para saber por quanto, 85k por um com 180 de MA.

Mas não é justo você mudar a forma de aquisição. Imagine o seguinte, muitos jogadores gastaram sei lá, 60k em boxes para conseguir 1 talisman, como vc se sentiria se vc, nessa situação, visse o talisman sendo vendido DIRETAMENTE pelo site, sem boxes, por um valor menor?

A solução é trazer de volta a CAIXA e não criar uma forma nova de aquisição imediata. Inclusive, não existe nenhum sprinter permanente que é comprável diretamente. Você tem que ganhar em caixas. Não tem sentimentos envolvidos, é questão de fazer o que é justo ou não.

Tdlr: He said something in the lines of how he understands that I had aquired my talisman recently, implying that because of that my previous response about how unfair bringing schuler talismans in a flat price was to be dismissed and I replied saying something like:

Imagine if you spent 60k in boxes just to get 1 schuler talisman and then, magically, someone asks for u to put it for a flat price, lets say, 50k MS . How would you feel? It`s unfair.

If schuler talismans are to be brought back they need to bring back the BOXES, even more if u consider that there are no permanent sprinters that come out with 100% rate, they all come from BOXES and RNG.

• HirotoSenpai likes this

Why does hazel nut paste contains hazel nuts but tooth paste doesn't contain tooth?

banana123

banana123

Oops Wharf Explorer

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 113 posts

Não tem nada a ver com isso, comprei o meu recentemente, sim, e se você está curioso para saber por quanto, 85k por um com 180 de MA.

Mas não é justo você mudar a forma de aquisição. Imagine o seguinte, muitos jogadores gastaram sei lá, 60k em boxes para conseguir 1 talisman, como vc se sentiria se vc, nessa situação, visse o talisman sendo vendido DIRETAMENTE pelo site, sem boxes, por um valor menor?

A solução é trazer de volta a CAIXA e não criar uma forma nova de aquisição imediata. Inclusive, não existe nenhum sprinter permanente que é comprável diretamente. Você tem que ganhar em caixas. Não tem sentimentos envolvidos, é questão de fazer o que é justo ou não.

Tdlr: He said something in the lines of how he understands that I had aquired my talisman recently, implying that because of that my previous response about how unfair bringing schuler talismans in a flat price was to be dismissed and I replied saying something like:

Imagine if you spent 60k in boxes just to get 1 schuler talisman and then, magically, someone asks for u to put it for a flat price, lets say, 50k MS . How would you feel? It`s unfair.

If schuler talismans are to be brought back they need to bring back the BOXES, even more if u consider that there are no permanent sprinters that come out with 100% rate, they all come from BOXES and RNG.

Cara isso é jogo não tem regulação de preço como o Diesel que sai das refinarias da Petrobras  ;).  Se uma pessoa compra hoje e amanha volta o item ou se aparece mais em conta não posso fazer nada.

Você é daqueles caras que quer as coisas pra você e ninguém mais.

kkk você diz que nao tem sentimentos envolvido sei  <_< é tipo gastei xxk MS e agora ninguém pode comprar mais barato que eu !

E não se esqueça que existe o  [JP]Ye To~yu necklace 30  0   um Sprint que vem em uma Box só ele e é eterno.      B)

rockdregon

rockdregon

Phantom School Student

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 176 posts
  • LocationBrazil

Cara isso é jogo não tem regulação de preço como o Diesel que sai das refinarias da Petrobras  ;).  Se uma pessoa compra hoje e amanha volta o item ou se aparece mais em conta não posso fazer nada.

Você é daqueles caras que quer as coisas pra você e ninguém mais.

kkk você diz que nao tem sentimentos envolvido sei  <_< é tipo gastei xxk MS e agora ninguém pode comprar mais barato que eu !

E não se esqueça que existe o  [JP]Ye To~yu necklace 30  0   um Sprint que vem em uma Box só ele e é eterno.      B)

Bom,não falei para regular o preço como petróleo, e sim para, se for trazer o item de volta, trazer como outras pessoas adquiriam anteriormente.

Mas eu estou em paz, não preciso mais dele. Só acho que seria bem  --> injusto com quem já tinha pegado o Talisman pelas caixas antes <-- E esse é meu ponto principal.

Rough translation and syntheses of what was said: I think it would be -->unfair to the people who got the talisman through RNG schuler boxes <-- if they made the talisman available with 100% rate for a flat price. That's my main point. I do agree that boxes need to come back though, they are either super expensive or non-existent in the market for sale as of now.  

• banana123 likes this

hengyi

hengyi

Desert Beach Explorer

• Members
  • PipPipPip
  • 44 posts

suggestion

Besides LV 280 wing which has 20% run speed,we want to have more run speed capes.

Can the Universal Trickster Cape (80/160/240/360) add 20%/40%/50%/60% run speed?

EstN

EstN

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

thanks for the nice patch! I love it so much.

Anyway, I have a favor to ask of you.

Would you put back Vivid box (R/G/B/Y) on the My Shop store in the next patch?

I reaaaaally want these box pet..

I hope my wish comes true.

Thank you!

Equestrian

Equestrian

Coral Beach Adventurer

• Members
  • PipPip
  • 28 posts
  • IGN:Finnn

You can bring back the accessories level 300 they came back more than 9 months ago and I had not gotten level 300 in 2 char.

Level 300 JP Char Accessories and Supporter`s Guild Hat

-> Again <-

Thanks for the new patch one more time. I just wanted to ask one more time if possible.

I wanted to ask as I requested and I do not know if it is possible to make a search for status on the AH page.
Ex: AP, MA
I want to find an MA hat would be easier to thread and only find the hats that contain MA.

This is a suggestion. I thank you if it is possible to do so.

15s4hn5.png

• rockdregon and banana123 like this

AroundUs

AroundUs

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

I'd like to request the Cletta Set for Gacha Town 4 and Vivid Boxes for next patch.  :)  :)  :) 

Also tagged with one or more of these keywords: rosemary exp event, sheep, divine spirit, bunny, ikanji, aggression, phrase