Jump to content

Photo

Patch Note 2018-04-06

rosemary dragon cat cioccolatos parfaits lti plage kitsu box of regret box of reflection

• This topic is locked This topic is locked
108 replies to this topic

danielitan123

danielitan123

King of Ugly

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 930 posts
  • LocationIsrael
  • IGN:W1Z4RD
  • Class:KidOfRto
  • Level:400

This is to make forum only active.
Ik u have a life and u do things behind the scene.
But this forum is only tinyurl links and bug reports and this stuff...
Need somehow make it fun,this is not for rewards this is for fun,i just think if there will be rewards so players will practice .

Edit:Ok,so dont choose answers which u like,do it randomaly,2 random answer will win.

apostatte

apostatte

Selfie Queen 2014

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 252 posts
  • IGN:Misguided
  • Class:Fake Happy

Edit:Ok,so dont choose answers which u like,do it randomaly,2 random answer will win.

Lets be real here, the forum isnt going to be active for 1m galders, i think mods should do more weekly events like X/O or HnS which is funded by admins/GMs so they dont have to take prizes for us out of their pockets, i was thinking maybe hire an event coordindator.
  • Astronaut likes this

When this repetition ends behind the window shades
A semi-conscious sorrow sleeping in the bed I've made
That most unrestful bed, that most original of sins
And you'll say that's what I get when I let ambition win again

danielitan123

danielitan123

King of Ugly

• Members
  • 930 posts
  • LocationIsrael

Lets be real here, the forum isnt going to be active for 1m galders, i think mods should do more weekly events like X/O or HnS which is funded by admins/GMs so they dont have to take prizes for us out of their pockets, i was thinking maybe hire an event coordindator.

Ok so reward can change,no 1m.
How about random box that contains 18 timed equips or pets and 2 permanent pets or equips

Kaiba

Kaiba

PVP King 1st Rank

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 138 posts

I don't think those even existed on the JP server.

we dont need new jp stones or new jp elixirs and stuff like that, half the server quit when jp stones was released.

HirotoSenpai

HirotoSenpai

Game & Forum Moderator

• Moderators
  • 637 posts
  • LocationBrazil
  • IGN:[Mod]Hiroto
  • Class:Mercenary

This is to make forum only active.
Ik u have a life and u do things behind the scene.
But this forum is only tinyurl links and bug reports and this stuff...
Need somehow make it fun,this is not for rewards this is for fun,i just think if there will be rewards so players will practice .

Because of this we have OFFICIAL events on forum, we can't make it every month because we already have events ingame and generally events on forum have awesome prizes, because of this it takes some time to happen. 

That's not that easy. GM can't keep giving free stuffs every week or month. It's a private game, he won't give items that can "break" the server. The items that GM offer MODs to give in events most of the players don't want. I've made an event before using the boxes he gave me, just a few joined and many players sent me a PM saying it was too much work for no reason because the prizes wasn't worth. 

PS: frequently we have mods doing events in game, but many players just ignore it.

Ok so reward can change,no 1m.
How about random box that contains 18 timed equips or pets and 2 permanent pets or equips

I'll keep my answer: I'm not in favor of that. 

Sorry ~~ but it's my opinion about the subject. =]

• Mizzo and HiiroKen like this

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

302x6ro.jpg

banana123

banana123

Caballa Relics Explorer

• Members
  • PipPipPipPip
  • 73 posts

Por causa disso, temos eventos OFICIAIS no fórum, não podemos fazer isso todos os meses porque já temos eventos no jogo e geralmente os eventos no fórum têm prêmios incríveis, por isso demora algum tempo para acontecer. 

Isso não é tão fácil. GM não pode continuar dando animais grátis toda semana ou mês. É um jogo privado, ele não vai dar itens que podem "quebrar" o servidor. Os itens que a GM oferece aos MODs para dar eventos que a maioria dos jogadores não deseja. Eu fiz um evento antes de usar as caixas que ele me deu, apenas alguns se juntaram e muitos jogadores me mandaram um PM dizendo que era muito trabalho sem motivo porque os prêmios não valiam nada. 

PS: frequentemente temos mods fazendo eventos no jogo, mas muitos jogadores simplesmente ignoram.

Vou manter minha resposta: não sou a favor disso. 

Desculpe ~~ mas é minha opinião sobre o assunto. =]

Amigo não sei se são a mesma coisa mas aquele evento que você fez para encontrar você no jogo não deu para eu participar se possível fazer mais daqueles evento para BR e teria alguma área onde esses eventos são anunciados?

• HirotoSenpai likes this

HirotoSenpai

HirotoSenpai

Game & Forum Moderator

• Moderators
  • 637 posts
  • LocationBrazil
  • IGN:[Mod]Hiroto
  • Class:Mercenary

Amigo não sei se são a mesma coisa mas aquele evento que você fez para encontrar você no jogo não deu para eu participar se possível fazer mais daqueles evento para BR e teria alguma área onde esses eventos são anunciados?

Esses eventos são feitos pelos Mods, geralmente eu faço eles 1 vez a cada 2 ou 3 semanas, mas as vezes anuncio. Ontem por exemplo eu decidi na hora, não era planejado, fui fazendo conforme dava, por isso demorava entre um turno e outro. Mas da próxima vez eu anuncio aqui no fórum uns 2 ou 3 dias antes pra ajudar.  

• banana123 likes this

302x6ro.jpg

danielitan123

danielitan123

King of Ugly

• Members
  • 930 posts
  • LocationIsrael
Suggestion: make fashion tradeable in game

Mizzo

Mizzo

Selfie Princess 2016 & Game Moderator

• Moderators
  • 508 posts
  • LocationMissouri
  • IGN:[Mod]Mizzo
  • Class:Duelist

Hello Tricksters!

The item list for the month of May has been completed. Please hold all suggestions for the next months patch notes.

A special thank you to all of you for your cooperation and suggestions each month!

-PlayTrickster Team

• kelpi, Astronaut, andypandy123 and 1 other like this
Posted Image Go Go Harkon Rangers!

Also tagged with one or more of these keywords: rosemary, dragon, cat, cioccolatos, parfaits, lti, plage, kitsu, box of regret, box of reflection